Sposób na szybkie, najwyższe odszkodowanie z ubezpieczenia OC i AC.

18 stycznia 2022 | Bez kategorii


—– Przeczytaj i w kilka minut i zyskaj ——

Oto co zyskasz po przeczytaniu tego artykułu :

  1. jak działać aby zyskać a nie stracić
  2. czego nie robić aby nie ponosić nie potrzebnych kosztów
  3. co zrobić aby uzyskać w szybki sposób wysokie odszkodowanie

JAK ZAZWYCZAJ DZIAŁAJĄ FIRMY UBEZPIECZENIOWE

Firmy ubezpieczeniowe najczęściej podchodzą standardowo do liwkidacji szkód z ubepzieczneia AC oraz OC sprawcy kolizji. Po wpłynieciu zgłoszenia szkody dokonują wyceny powstałych uszkodzeń w samochodzie lub mieniu i następnie w sposób zazwyczaj szybki (lub nie) osoba poszkodowana otrzymuje propozycję wypłaty odszkodowania, która najczęściej nie jest wystarczająca na pokrycie powstałych szkód czyli kosztów naprawy uszkodzonego samochodu. Nawet gdy okazuje się , że jakimś cudem można naprawić samochód za wyliczoną kwotę – to bądź pewien, że możesz z tej szkody uzyskać znacznie wyższą należną Tobie kwotę odszkodowania (zgodnie z prawem)! Analogiczna sytuacja występuje w przypadku likwiadacji szkód na osobie likwidowanych z ubepzieczneia OC lub NW.

Poszkodowany nie zgadzając się z wyliczeniem firmy ubezpieczneiowej najczęściej kieruje się do serwisu i zleca wykonanie kosztorysu naprawy ASO danej marki smaochodu lub zleca wykonanie opinii przez nie zależnego rzeczoznawcę samochodowego. Taka sytuacja generuje tylko dodatkowe koszty dla osoby poszkodownaej! W praktyce po złożeniu wniosku przez poszkodowanego do firmy ubezpieczeniowej w sprawie ponownego przeliczenia szkody poszkodowany musi oczekiwać ok 30 dni na rozpatrzenie tego wniosku w formie odwołania ! To z kolei powoduje stratę czasu, ponieważ do momentu rozpatrzenia wniosku przez firmę ubezpieczeniową – samochód nie może być naprawiany oraz dodatkowe koszty wykonania kosztorysu, które nie będą zrefundowane przez firmę ubezpieczeniową nawet po przedłożeniu faktury za za jego wykonanie!

Najczęściej cała sprawa z odwołaniem poszkodowanego kończy się podtrzymaniem decyzji przez firmę ubezpieczeniową i brakiem dopłaty dodatkowej kwoty odszkodowania lub dopłatą niewielkiej kwoty.

DLACZEGO TAK SIĘ DZIEJE?

Odpowiedź jest bardzo prosta ponieważ same wykonanie kosztorysu naprawy przez ASO danej marki samochodu lub nie zależnego rzeczoznawcę samochodowego o niczym nie świadczy (w myśl powiedzenia: papier przyjmie wszystko). Można tą sytuacje zebrać do jednego tzw. Worka i powiedzieć, że każda sprawa jest inna i wymaga zastosowania odmiennych argumentów w kontakcie z firmą ubezpieczeniową – czego poszkodowani nie potrafią zrobić bez odpowiedniej wiedzy!

Firmy ubezpieczeniowe doskonale zdają sobie sprawę, żę tylko 20 z 100 poszkodowanych pomimo nie przychylnych dla nich decyzji wypłaty odszkodowania będzie kierować sprawę dalej w formie odwołania lub sprawy w sądzie. Pozostałe 80 osób z 100 zostawia sprawę po otrzymaniu decyzji firmy ubezpieczeniowej bez składania wniosku o ponowne jej przeliczenie!

TERAZ NAJWAŻNIEJSZE – JAK POMAGAMY W TAKICH SPRAWACH ?

Nasza firma prowadzi takie sprawy (osób poszkodowanych w wyniku szkody z OC lub AC: kolizji drogowej, wypadku, uszkodzenia pojazdu, uszkodzenia mienia, szkody na osobie, wypadki śmiertelnego), jednak w dużym procencie bez postępowania sądowego (sprawa w sądzie tylko w ostateczności ).

Nasze działania po zgłoszneiu się osoby poszkodowanej do naszej firmy polegają na :

  • dokonaniu bezpłatnej analizy sprawy na podstawie dostarczonych dokumentów przez klienta,
  • ustalenia możliwości pomocy w tej sprawie osobie poszkodowanej,
  • bezpłatnego wystąpienie o dokumenty z akt szkody do firmy ubezpieczeniowej (na podstawie pełnomocnictwa od osoby poszkodowanej) – zdarza się często , że w celu pełnej analizy sprawy osoby poszkodowane nie dysponują odpowiednimi dokumentami z akt szkody ,
  • dokonanie następnej bezpłatnej analizy sprawy po otrzymaniu dokumentów z akt szkody

(mając kpl. Dokumenty z akt szkody możemy dokonać pełnej oceny tej sprawy w celu ustalenia kwoty należnego a nie wyliczonego przez firmę ubezpieczeniową odszkodowania),

  • ustalenie z osobą poszkodowaną warunki naszej prowizji – nasza prowizja jest pobierana tylko w przypadku gdy uda nam się uzyskać dodatkową kwotę odszkodowania dla osoby poszkodowanej !
  • następnie zaczynamy pracę nad daną sprawą – zazwyczaj nasze działania trwają 7 – 14 dni do ustalenia dopłaty dodatkowej kwoty odszkodowania przez firmę ubezpieczeniową).

CO POWODUJE ŻE UDAJ NAM SIĘ SZYBKO POMAGAĆ W TAKICH SPRAWACH ?

Na szybkość naszych działań ma wpływ kilka czynników: nasza praca wykonana w latach poprzednich , zebrane dzięki temu doświadczenie, liczne kontakty w branży : ubezpieczeniowej, warszatatów naprawczych, firm holowniczych i innych. Nasza firma jest oceniana przez przedstawicieli firm ubezpieczeniowych jako firma, która wskazuje konkretne argumenty w danej sprawie , które z kolei potwierdzają naszą rację! Dzięki posiadanym przez nas kontaktom do osób z firm ubezpieczeniowych, które nadzorują pracę likwidatorów szkód lub działy likwidacji szkód udaje nam się zaoszczędzić czas na rozpatrywanie odwołania (30 dni) i uzyskać szybką I wysoką dopłatę odszkodowania dla osoby poszkodowanej. Należy pamiętać, że decyzję likiwdatora szkód komunikacyjnych – nie można odbierać jako zła wolę z jego strony – ale jako przepisy jakie musi respektować jako pracownik w danej firmie ubezpeczeniowej posidajacy dane kompetencje kwotowe.

Argumenty jakie kierujemy do firmy ubezpieczeniowej w danej sprawie i wskazujemy podczas naszej pracy powodują w efekcie uzysaknie w sposób szybki : wyższej kwoty odszkodownia , dopłaty odszkodowania lub w przypadku odmowy wypłaty odszkodowania uznania odpowiedzialności firmy ubezpieczeniowej w danej sprawie.

Jesteśmy firmą rozpoznawalną na rynku Zielonej Góry i okolic ponieważ w odszkodownaniach pracujemy od ponad 12 lat i posiadamy ponad 20 letnią praktyke zdobywaną min. w wiodącej firmie ubezpieczeniowej, działalności rzeczoznawczej oraz praktyce na rynku motoryzacyjnym i ubezpieczeń. Do tej pory zaufały nam setki zadowolonych z naszych usług klientów, którzy w części potwierdzają to w swoich opiniach na Google lub naszym FB.

Pomogliśmy innym – możemy pomóc i Tobie !

Dokonamy bezpłatnej analizy Twojej sprawy: biuro@langnerodszkodowania.pl

tel. 600 111-005 – Pamietaj: LangnerOdszkodowania – na plus dla Ciebie!